söndag 24 augusti 2014

Bulldog och middag hos mig!

Idag började dagen med lite lunch på Bulldog. Jättemysigt att ha en tradition som denna då man snackar hur mycket som helst om allt och ingenting. Idag var det Thonells, Cederkvist och killarna från jobbet som var där. Riktigt trevligt!

Hela gänget

Jag fick snabbt ta mig till mataffären då jag skulle bjuda mamma, pappa och Fredrik på middag. Jag bjöd först på lite bruschetta till förrätt, sedan en kycklingrätt med ädelost och rosépeppar och till efterrätt blev det en citronmousse.

Jag med middagen! 

Jag tror allt att familjen blev positivt överraskade när de såg vad jag hade lagat. Som tur var så tyckte alla att maten var god vilket var skönt. Mamma ville till och med ha receptet på hur man gjorde kycklingen så det var väl verkligen ett bra tecken!

Pappa, jag och Fredrik

Det blev en jättetrevlig kväll och mycket roligt att få bjuda hem familjen en gång. Jag äter ju rätt så ofta hos dem så nu fick jag bjuda igen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar