tisdag 26 augusti 2014

Idag opererades pappa!

Idag var jag på sjukhuset under lunch för att besöka pappa en sista gång innan han opererades för diskbråck. Jag var jättenervös att han skulle opererats men han hade en utav Malaysias bästa kirurger som skulle operera honom, så det kändes jättetrygt. Jag hade med mig lunch som jag åt där medan jag snackade med pappa. Han var väldigt lugn vilket var skönt så vi hade det jättetrevligt. Det kändes lite jobbigt när jag skulle lämna honom igen men vi höll sms-kontakt hela tiden tills operationstiden vilket var skönt.

Jag fick sedan sms från mamma efter några timmar att pappa var ute ur operationssalen och att vi kunde komma och hälsa på under kvällen. Hela familjen åkte till sjukhuset och var där - Fredrik hade med sig en liten lakritspåse som han bjöd på vilket jag tror var mycket uppskattat.

Jag, pappa och Fredrik

Gud så skönt att allt gick bra och att pappa nu har en "fixad" rygg. Nu kan det bara bli bättre och det ska bli jätteskönt för pappa! Vi lämnade honom efter en stund då han var jättetrött och fortfarande lite drogad från alla medicinerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar