onsdag 4 juni 2014

Imorgon är tentan!

Jag vaknade vid tiotiden idag vilket var skönt. Jag la mig lite senare igår så det var skönt att kunna få sova ut. Jag satte genast igång med att studera inför tentan jag har imorgon (!!), tiden har gått så fort men jag känner mig faktiskt redo nu och vill bara ha den över med. Det har verkligen inte varit en speciellt rolig dag, utan bara plugg. Jag längtar verkligen tills jag får mina fantastiska gäster nästa vecka, det ska bli så roligt!

Plugget...

Jag tog lite pauser emellanåt och då höll jag på att kolla på saker som jag vill köpa i New York. Jag tänkte om jag skriver upp sakerna på någon slags "shopping-lista" så kanske det hjälper en att hålla någorlunda koll på hur mycket man spenderar och köper. Än så länge är det en Michael Kors väska, lite MAC smink och lite annat smått och gott. Detta hjälper mig också faktiskt att fokusera på det jag behöver göra nu och få lite extra motivation för plugget just nu. Kämpa på, snart är det slut! Här är en bild på läppstiftet jag köpte igår, som ni ser är det väldigt naturligt.

Mitt nya läppstift

Nu har jag pluggat färdigt för idag. Jag har gjort alla frågorna säkert 6-7 gånger. Det har totalt tagit 21 A4 sidor i min bok och jag har svarat på över 200 frågor totalt. Nu är jag lite trött och snart kommer jag börja komma ihåg alla svaren... Nu ska jag lägga mig, klockan är strax innan tio så det blir lagom då jag ska upp klockan sju imorgon bitti. Hoppas ni har haft en bra dag. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar