söndag 1 juni 2014

Plugg igen... Standarden just nu

Jag kan inte förstå att det redan är första juni. Helt galet! Vart har halvåret tagit vägen?! Det är riktigt kul för nu är det bara nio dagar kvar i denna skolan här och sedan är det lov och under sommaren har jag så otroligt mycket att se fram emot. Åh vad skönt det ska bli att bara ta det lugnt, ha det hur skoj som helst och sedan börja jobba i slutet utav juli. Det ska bli så himla roligt och jag ser fram emot detta något så enormt!

Det är rätt jobbigt med våran lägenhet för jag vaknar så himla lätt. Imorse vaknade jag klockan halvnio för att någon höll på i köket. Jag hade redan sovit jättedåligt så det var lite jobbigt att vakna såpas tidigt... Aja, jag hoppas bara det inte är såhär varje morgon kanske. Jag gick i alla fall upp och åt frukost och sedan kollade jag på ett avsnitt utav Britains Got Talent. När jag hade vaknat upp ordentligt så satte jag igång med mina uppgifter jag måste få klart tills på onsdag. Jag jobbade med dessa jättehårt hela dagen och tillslut blev jag klar med dem efter många timmars arbete. Det är otroligt skönt att vara klar med dessa då det är en till sak jag kan boka av min "att-göra" lista.

Roliga uppgifter har jag...

På kvällen värmde jag upp lite utav min köttfärssås jag gjorde igår och kokade lite pasta. Nu ska jag lägga mig i tid ifall jag vaknar ännu tidigare imorgon... Åh vad jag längtar till sommarlovet nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar