lördag 7 juni 2014

Längtar efter sommarlovet nu!

Jag har studerat verkligen hela dagen och är så redo att bara bli klar med dessa tentor och ha sommarlov. Nu är det bara tre dagar kvar tills Angelika och Stella kommer och det ska bli så kul. Jag har redan gjort ett litet schema på vad vi ska hitta på för saker medan de är här. Åh vad jag längtar nu, jag vill bara bli klar med allt plugg här nu.

När jag skrev mina anteckningar så använde jag Microsoft programmet för min iPad och det fungerade hur bra som helst. Jag är verkligen glad att jag bestämde mig för att köpa prenumeringen så nu får jag ju se till att använda den.

Pluggandes

För att ta en paus i det hela så Googlade jag på vart som skulle vara ett passande ställe att äta middag min sista kväll här i Madrid. Jag hade fått tips från Elisabeth som är grym när det gäller restauranger och hon tipsade om detta stället. Jag har nu bokat bord på restaurangen för att sedan ta en drink på deras skybar efteråt. Jag tror verkligen mamma kommer gilla detta stället också, det verkar vara superfräckt och fint.

Söndag nästa vecka är det bokat!

Nu har jag kollat på lite Lord of the Rings med Felix och Paige. Jag ska lägga mig nu då jag är jättetrött. Jag lyckades sova enda tills klockan elva imorse så jag sov nästan 11 timmar vilket kanske då var ett tecken på att jag verkligen behövde det. Massa kramar och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar