onsdag 15 oktober 2014

Förberedelse för Golf Eventet!

Dagen började med att vi alla sjung för pappa som fyller år idag. Det var verkligen mysigt att vara där och sedan åt vi frukost med varandra. Vi bara svämmade in hos pappa när han vaknade vilket han tyckte var kul. Detta är nog nytt rekord med hur många personer som väcker än: vi var sju som väckte pappa och sjung för honom. Pilvi hämtade mig sedan klockan nio och då drog vi först till kontoret och sedan drog jag vidare till golfklubben.

Stella, Fredrik, jag och pappa

Vi var på golfklubben sedan och såg till att allt var på sin plats inför morgondagen. Det känns helt galet att all den planeringen som man har gjort under tiden jag har jobbat här är upp till bevis imorgon då eventet är. Det har varit grymt mycket att tänka på med otroligt roligt har det varit. Verkligen kul att få vara med om all denna planering i praktiken och inte bara läsa om den i teorin. Salen såg hur fin ut som helst och jag ser verkligen fram emot imorgon!

Giftbags

Alla bord klara

Dekoration på borden

Buntings som dekoration också! 

Åh vad det ska bli kul! Nu ska jag hem och fira pappa ännu mer. Det blir en Oktoberfest på Bricks and Barrels. Verkligen en lyckad kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar