tisdag 7 oktober 2014

Slappdag på Verve Suites takstrand

Det är verkligen underbart att vara ledig från jobbet lite och perfekt timing då det är första helgen som Angelika, Stanely och Stella är här. Vi passade på idag att gå upp till takstranden som finns på torn nummer 4 i Verve Suites och bada lite. Det var underbart! Stella var helt lyrisk när hon var i vattnet och tyckte det var hur underbart som helst. Så söt!

Stanely, jag och Angelika

Stella och jag

Stella och Angelika

Jag

Stanely och Angelika

Snacka om att man kan få rätt bra bilder här uppe. Det är en rätt bra bakgrund och i många fall skulle väl detta vara den perfekta "green screen" bakgrunden, så himla vackert!

Stella och jag myser! 

Vi drog oss hem till vårt torn nummer 2 när solen höll på att gå ner. Jag bjöd in Angelika, Stanely och Stella på middag så jag gjorde snabbt en quinoa sallad och sedan hade vi det hur trevligt som helst.

Sådan fin solnedgång, kolla bara in färgerna! 

Godnatt och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar