lördag 4 oktober 2014

Köp av balklänning och Starbucks!

Det är verkligen helt otroligt vilka fina klänningar man kan hitta här och gud så billiga de är! Jag prövade en massa klänningar men tillslut kom jag fram till att jag ville köpa denna. Jag fick betala 900 RM för den vilket är drygt 1,800 kr. Ett mycket bra pris för en långklänning! Andra priser i Sverige och andra länder... Mamma hittade också en jättefin klänning som hon ska ha på sig nästa lördag.

Här lägger de upp klänningen

Mammas klänning

Medan vi prövade klänningar så hade pappa varit borta och handlat en väldigt bra sak... En stekpanna. Varför han gjorde detta var för att den var billig. Varför är jag inte förvånad? Billigt och bra som han säger. Denna får vi väl ha och steka ägg i på Langkawi.

Pappa med sin stekpanna

Vi tog en kaffe hela gänget efter vi hade shoppat färdigt. En Starbucks kaffe är ju aldrig fel sådär på eftermiddagen, mums!

Mamma och jag

2 kommentarer:

  1. Var hittade du denna? Ska till London om två veckor och är på jakt efter en balklänning, så jag vore jättetacksam för svar!! :)

    SvaraRadera
  2. Var hittade du denna? Ska till London om två veckor och är på jakt efter en balklänning, så jag vore jättetacksam för svar!! :)

    SvaraRadera