torsdag 16 oktober 2014

Golfevent och sedan ost och vin kväll!

Idag var jag uppe klockan fem och drack snabbt en stor kaffe. Jag hade sovit riktigt gott vilket var skönt då det var en lång arbetsdag. Teamet jag arbetade med var hur bra som helst och verkligen upp för utmaningen. Det var första gången för många utav oss att vara med och hålla i ett event så det var verkligen roligt att allt gick så bra.

Gänget! 


Här löjlar vi oss

De fantastiska cupcakes

PSB Launch
Hela dagen gick verkligen så bra, ingenting gick snett eller fel utan allt var bara så himla bra. Jag var så glad över mig själv och mitt team att alla hade kämpat så bra tillsammans och verkligen gjort denna dagen till en kanondag. De som kom var alla glada och nöjda, det är väl det viktigaste! Åh så kul, detta är verkligen någonting jag kan se mig själv göra i framtiden!

Efter eventet stack jag hem och strax där efter så kom Marika, Angelika, Stella och mamma över på lite ost och vin. Det var verkligen trevligt och skönt att träffa lite roligt folk efter en lång arbetsdag. Det blev mycket skratt och god ost!

Stella gillade också ost - brieost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar