onsdag 1 oktober 2014

Grattis Fredrik!!

Det kändes som igår när jag stod framför alla föräldrar och syskon och tände mitt ljus, repeterade texten och blev medlem i National Honor Society. Idag, fem år senare, blev Fredrik medlem i denna förening. Jag satt som en stolt storasyster i publiken och såg hur min lilla bebis blev med. Det är sådana här ögonblick som jag är så himla glad att vara tillbaka i Malaysia. Alla gånger han har behövt hänga med och titta på när jag uppträder, eller sitta i publiken när jag blev med i föreningar, nu får jag göra det samma för honom vilket är riktigt skoj som storasyster. Det var otroligt god mat också vilket var lyckat och någonting annat som var roligt var att se några utav mina gamla lärare som fortfarande är kvar. Det känns konstigt att gå runt på skolan nu då man har många minnen från den tiden, men samtidigt tycker jag det är roligt att komma tillbaka så dessa minnen som jag har kvar måste ju vara riktigt bra sådana.

Här tänder de ljuset och säger texten

Fredrik och hans kompisar

Hans diplom!

En stolt storasyster körde sedan hem till sig efter en mycket trevlig kväll med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar