fredag 24 oktober 2014

Langkawi, dag 2

Det är verkligen så himla underbart att vakna upp varje morgon här på Langkawi och äta frukost med en utsikt som denna. Jag blir alldeles lugn och bara älskar livet när jag ser denna utsikt. Jag vill vakna upp såhär varje morgon om jag skulle kunna.

Världens finaste utsikt

Det blev till att bara slappa vid poolen idag vilket var helt perfekt. Stella var helt galen och hoppade i vattnet hela tiden så henne fick man verkligen ha ett extra öga på. Kul att se dock att hon inte är rädd för vattnet som många andra barn är. Hon är verkligen en liten fisk och vi hade det hur kul som helst (och hur länge som helst...) i vattnet. :-)

Stella och Angelika

På kvällen gick vi till ett favoritställe, Brasseriet. De har jättegott kött här och läget är helt otroligt bra - mitt på stranden. Vi hade turen att komma dit just när solnedgången var så det blev fantastiska foton.


Jag

Pappa och Stella med varsin mat/dryck

Det blev en jättetrevlig kväll och maten var kanon som vanligt. Nu ska jag gå och lägga mig för jag är hur trött som helst. Det blir man när man inte gör någonting alls utan man bara kopplar av. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar