söndag 5 oktober 2014

Skaldjurs restaurang och Angelika, Stanely och Stella kommer!

Imorse var vi redo tidigt på morgonen då vi skulle iväg till en Seafood restaurang ungefär en dryg timme bort ifrån KL. Vi åkte på de konstigaste små vägarna och tillslut kom vi fram till Jeti Seafood där vi skulle äta.

Restaurangen låg mitt i ingenstans

Jeti Seafood

Vi satte oss ner och började beställa mat. Den var verkligen hur god som helst. Det blev allt från ostron till räkor till krabba till en massa goda grönsaker. Åh så gott det var! 

Gänget

Här är vi! 

Black pepper crab

Maten var helt fantastisk och det var ingenting som inte var gott. Åh jag älskar verkligen skaldjur och fisk så detta var en perfekt restaurang för mig. Vi satte oss alla i bilen på väg tillbaka till KL och vi var nog alla i matkoma. Väl hemma så tog det inte lång tid innan Angelika smsade och berättade att de hade landat. Åh så mysigt! Det gick hur fort som helst och efter någon timma så välkomnade jag dem vid Verve Suites. Resan för dem hade gått hur bra som helst men tror de allt tyckte att det var skönt att vara framme i KL.

Stella och jag

Det måste ha varit en chock för Stella när de kom då hon aldrig har varit i ett sådant tropiskt land som Malaysia men hon klarade det gallant. Det gick hur bra som helst och hon skuttade omkring som vanligt och var sitt glada henne. På kvällen stack vi till Souled Out för att äta men innan det stack vi till The Barn och 1 Mont Kiara så de kunde köpa lite mat och frukost.

Angelika, Stella, Stanely, pappa och jag

Stella äter som vanligt en massa bröd

Det blev en jättemysig dag och kväll. Nu ska jag gå ut med lite kompisar inne i stan vilket ska bli kul. Det blev nog bara Changkat och Piscos så det lär inte alls blir så sent vilket är skönt. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar