torsdag 30 oktober 2014

Julpyntning redan i Oktober

Jag har alltid klagat på min mamma, i alla fall så länge jag kan komma ihåg, att hon pyntar sönder julen... Eller som jag har sagt på engelska: I'm scared for life. Det roliga är då när jag sätter mig i bilen under lunch och kör till IKEA för att jag vet att juldekorationerna har börjat sälja dagen innan de ska. Jag köper juldekorationer och andra fina saker för 1,200 kr... Jag kände väl att antingen så går man all in eller inte. Jag gick all in.

Min julgran och bocken

Jag måste faktiskt erkänna att det är verkligen mysigt med julgran och dess belysning. Det är någonting speciellt att komma hem från jobbet och att det är upplyst i vardagsrummet, åh så mysigt. Jag struntar i att det bara är oktober och att inte ens Halloween har varit, jag och min julgran trivs bra tillsammans.

Tror ni inte mamma och pappa kommer dö när de ser allt detta... Åh så kul det ska bli att överraska dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar