söndag 29 december 2013

Framme i KL!

Vi landade vid halvfyra och hela resan gick jättebra. Jag hade fått ett fönstersäte bakom resten utav familjen så jag sov som en liten bebis - kanon! Fredrik och pappa stack direkt till Langkawi för att träffa Kevin, Carl, Kalle och Josefin som redan är där. Jag var faktiskt lite avis på att de redan skulle åka dit fast när vi väl kom hem till lägenheten så tyckte man allt att det var rätt gott att vara hemma en natt. Jag packade snabbt om och var klar inom en timma, så skönt! Jet lag:en kickade väl in framåt kvällen men vi höll i.

Pappa och jag efter den långa flygresan!

Det blev god pasta till middag och sedan vid tiotiden släckte jag lampan för mig. Hoppas jag kan sova gott inatt så man är pigg imorgon! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar