måndag 16 december 2013

Plugg i skolan sedan till Holiday Inn Express

hejdå mamma/pappa
plugg på skolan
holiday inn
Rebecca

Imorse lämnade jag av mamma och pappa vid tunnelbanan då de stack till Heathrow för att åka tillbaka till Sverige. Dessa dagar med dem här i London har varit otroligt roliga och vi har gjort så mycket saker. 

Jag satte mig själv på tunnelbanan och stack in till skolan för att plugga lite till min tenta som jag har imorgon. Vi träffades tre stycken som ska ta samma tenta och pluggade tillsammans. Det var verkligen skönt att plugga med de andra för man lär sig så otroligt mycket mer när man diskuterar och förklarar saker än om man bara skulle plugga allt själv. Efter många timmars plugg åkte Rebecca och jag ut till Excel Centre och tog in på ett hotel där i närheten: Holiday Inn Express. Vi tänkte att det var värt de små pengarna vi la på denna natten bara för att vara på plats imorgon då tentan är och inte behöver oroa sig över att tunnelbanan inte ska funka eller att det ska vara trafik - nu kunde vi bara gå 10 minuter så var vi där. 

Hotellet

Vi fortsatte att plugga en massa och tillslut så kände vi att vi var klara och kunde kolla på en bra film i stället. Vi beställde upp thaimat på rummet som var jättegod.

Vårt rum

Vi la oss ändå rätt tidigt vilket var skönt. Imorgon är det tenta kl 14:00 men vi tänker nog vara där mycket tidigare och sitta och plugga. Godnatt och önska mig lyckat till inför imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar