tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År!

Sista dagen på året! Gud vad snabbt tiden har gått, helt galet! Jennifer och jag stack iväg under dagen för att köpa lite saker och fixa till outfiten inför kvällen. När vi kom tillbaka stack killarna iväg med bilen och skulle köpa deras outfit. Vad vi skrattade när de tre 'musketörerna' kom ner för trappan! De är väl för roliga, klädde sig helt likadant. Jennifer och jag ångrade lite att vi inte kom på samma ide, det kunde ju bli världens hitt.

Kevin, Carl och Kalle

En taxi tog oss till restaurangen "Brasserie" där vi åt våran goda middag. Jag tog en stek som var helt otroligt mör och god, man behövde knappt tugga så den var helt fantastisk.

Jag

Kalle, Carl, pappa och Kevin

Efter middagen, precis innan tolvslaget så fick vi hissa upp lanternor med en önskning. Det var riktigt mysigt och man fick sluta året på ett härligt sätt.

Jag

Pappa

Mamma

Det var hur mycket fyrverkerier som helst på stranden när klockan slog 12. Jag hade köpt mig ett par mussepiggöron som blinkade som tusan. De kostade hela 10 kr, haha - de kunde ta hur mycket som helst för saker som dessa, speciellt på nyår! Jag var glad i alla fall.

Jennifer och jag

Fina mamma

Nytt år, nya möjligheter! 

Gott Nytt År till alla där hemma och runt om i världen. Hoppas ni alla har haft världens bästa 2013 och kväll. Massa fina nyårskramar från Langkawi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar