torsdag 26 december 2013

Handboll, middag hos morfar och fotoalbum

Imorse stack mamma, jag och Fredrik till Allum efter frukosten för att fixa lite saker. Fredrik ville köpa en present till Claudia så jag var med och gav lite smakråd. Han hittade i alla fall en jättefin present. Han köpte både en till jul nu och sedan en till hennes födelsedag. Han är för söt min bror! Vi åt sedan lunch på Paprika där vi alla tog en sallad som var i gigantisk storlek. Den smakade jättegott men var verkligen hur stor som helst!

Jag och Fredrik

Efter lite shopping mötte vi upp pappa i Partille för att gå och kolla på en handbollsmatch. Det är verkligen en rolig sport att titta på då allt händer så himla snabbt. De spelade mot Visby, men Sävehof vann vilket var roligt för oss. De var jätteduktiga och det var en spännande match!


Jag, Fredrik och pappa

Vid sextiden stack vi hem till morfar på middag. Det blev ett snabbt ombyte hemma och sedan åkte vi direkt hem till honom. Det serverades en jättegod fiskrätt som han hade fixat ihop.

Hela gänget

Maten

Efter middagen kom kusinerna hem till morfar för att säga hej då till oss innan vi sticker tillbaka till Malaysia. Det blev till att killarna fastnade framför TV:n då junior VM visades. Sverige spelade riktigt bra vilket var roligt! Victor och Thomas är ju jätte ishockey-fans så att se matchen var ju ett måste för dem.

Nicole, Victor, Fredrik, pappa, Thomas och morfar

När vi kom hem tog vi fram gamla fotoalbum. Det var riktigt roligt att kolla på dessa kort. Vi såg på kort ifrån när jag var bebis och lite äldre. Det var vissa kort jag såg helt galen på och vissa där jag såg lite sötare ut. Riktigt kul var det och det blev många skratt under dessa kortvisningar.

Fotoalbumen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar