onsdag 11 december 2013

Packning och matinköp!

Idag har jag hållit på att packa ihop hela min lägenhet. Det har verkligen tagit sin lilla tid men snart är jag klar. Ikväll ska Fredde hämta mina saker vilket är jättesnällt utav honom. Det kommer vara skönt att få bort alla mina saker ifrån golvet så det ser bra och fint ut innan mamma och pappa kommer hit.

Packning...

Mer packning...

Börjar gå framåt!

Jag passade också på att gå till TESCO för att handla lite mat inför när föräldrarna kommer. Nu har jag lite frukost mat vilket är ju kanon så de kan bli lite mätta i alla fall.

Lite mat i kylen i alla fall

Rostbröd och clementiner är ett måste också!

Nu har Fredde precis varit här och hämtat alla saker. Jag är helt slut nu och ser verkligen fram emot att sova lite. Mamma landar tidigt imorgon bitti så det blir till att gå upp och fixa frukost i tid. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar