onsdag 1 januari 2014

Middag med Claudias familj!

Idag var det mest bara bad i poolen och allmänt slappande. Det är massa byggarbetare som håller på att bygga vårt gym som vi ska ha bakom huset och håller därför på att borra och grejer precis utanför mitt rum, när de började kl 10 imorse så var man väl sådär nöjd, undra varför... Jag var ganska trött kan jag säga.

Vi alla la oss på varsin solstol och hade det hur bra som helst. Även fast man var lite trött så kan en utsikt och miljö som denna göra vem som helst mer glad.

Poolen

Massa bad i poolen

På kvällen kom Claudias, Fredriks tjej, föräldrar hem till oss på en drink och sedan drog vi till Orkidria. Maten var hur bra som helst som vanligt och jag satt verkligen och njöt när jag åt, mums så gott det var! Kvällen var jättetrevlig och Claudia har verkligen en jättefin familj. 

Hela gänget

Vi kom hem senare på kvällen och det blev direkt till sängs. Jag hade lagt mig klockan sex igår så jag behövde några timmars extra sömn inatt. Det blev en jättemysig dag tillslut och en bra start på 2014. Det känns jättekonstigt att skriva 2014 nu och inte 2013... Hmm, man lär ju vänja sig så småning om i alla fall. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar