lördag 25 januari 2014

Sista dagen i Sverige, aka dag 2

Idag spenderade jag mestadels utav dagen och packade. Vi sticker ju tidigt imorgon så det var verkligen att sätta igång och packa så man blev klar. Jag fick faktiskt tillslut i alla mina saker i drygt två väskor vilket jag tyckte var jättebra då jag faktiskt packar för ett halvår. Jag tog en paus vid halvtre då vi var bjudna på en fika hos Jalrups. Det var jättetrevligt att träffa dem. De hade varit i Madrid i höstas så man fick höra en massor om hur de hade haft det och det mesta var jättepositivt. Nu känner jag mig verkligen redo och taggad för att flytta dit!

Jag, Eva och Tomas

Vi stack hem snabbt för att fixa iordning oss och stack sedan iväg till Angelika och company. När vi kom fram så höll Angelika på att mata söta Stella. Hon såg bara för go ut med mat i hela ansiktet, så söt!

Söta Stella

Jag och Stella

Stella hade fått ett piano som hon spelade på. Hon var mer intresserad utav att suga på den kan man säga. Roligt med lite musik!

Hon är för söt!

Middagen var hur trevlig som helst och det blev en massa snack om Madrid, New York, livet i Sverige och massa annat. Det är alltid lika roligt att ses! Jag körde hem på kvällen och var rätt seg. Imorgon fortsätter mina äventyr i Madrid, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar