måndag 13 januari 2014

Jobbintervju!

Idag hade jag min första riktiga jobbintervju, eller rättare sagt var det väl tredje men första som jag hade i person. Jag kan säga att jag var ganska nervös innan intervjun men när jag fick träffa hon som skulle intervjua mig så blev jag mycket mer säker och lugnare. Denna praktikplats är för mig nu under hösten 2014 då jag ska jobba istället för att plugga under den terminen.

Blev registrerad när jag kom dit


Receptionen

Intervjun gick hur bra som helst och jag är verkligen så glad. Jag hoppas på att få svar snart om jag får jobbet eller inte men vi får hålla tummarna så länge och hoppas på att praktikplatsen är min.

När jag kom hem ringde Kim och frågade om inte jag vill komma hem till Aksel och Linus för att hitta på någonting där. Klart jag ville det! Så jag satte mig direkt i bilen och stack iväg till dem för att träffa Kim igen som jag inte hade träffat på nästan ett år. Gud så kul det var att träffa henne igen. Man har alltid lika mycket att snacka om och vi båda sa att det är så skönt för det känns som om ingenting har förändrats sedan vi sågs senast. Sanna vänner!

Efter den goda middagen hos Wännströms så stack vi iväg till Barfly som ligger i Publika. Vi kom in på VIP där eftersom det var någon i umgänget som fyllde år, det var kul. Skönt eftersom vi hade plats och kunde sitta ner - det var knök fullt överallt annars.

Vi fick en liten suddig bild i alla fall: jag, Aksel, Kim och Linus

Jag var väl hemma runt ett vilket var skönt eftersom det är Fredriks födelsedag imorgon och då vill man inte vara allt för trött utan ha en kanondag med honom. Tänk att han kommer att bli 17 år, helt galet! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar