tisdag 14 januari 2014

Grattis finaste Fredrik på 17-års dagen!

Idag fyller min finaste lilla bebis år. Bebis och bebis, han fyller ju 17 år idag... Han är i alla fall den sötaste, goaste, finaste lillebrorsan man kunde önska sig. Han är bara bäst! Mamma och jag stack iväg på ett Step-Up pass på morgonen innan lunchen för att bränna lite kalorier. För att fira honom på lunchen så stack vi till en sushirestaurang som ligger i 1 Mont Kiara, detta är nog favorit-sushi-stället.  Claudia hade också kommit då vilket var kul!

Pappa, Fredrik, Claudia och jag

Efter som vårt standard ställe där vi alltid firar våra födelsedagar hade stängt, så valde Fredrik en ny restaurang i Publika som heter Fahrenheit 600. Den var helt okej, men man kan ju inte jämföra någonting med Pressroom. Pizzorna var lite för tjocka tycker jag, men vi hade det jättetrevligt så jag klagar verkligen inte.

Jag och min fyrkantiga pizza

Mamma, Fredrik, jag och Claudia

Det blev lite snack när vi kom hem men jag tror att alla var rätt trötta från gårdagen och jag var väldigt trött efter gymmet imorse också så det blev rakt till att sova. Godnatt och grattis Fredrik igen från din storasyster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar