torsdag 16 januari 2014

TRX!

Ikväll gjorde jag TRX och ååhh vad jag älskar det! Detta är ett träningspass som jag verkligen tycker om och som jag tycker ger sådan nytta. Man tränar hela kroppen och verkligen alla muskler. Ikväll gick jag på ett pass med en tränare som jag inte har tränat med innan som heter Jason Ng och han var super. Det var ett tufft pass men riktigt roligt. Han höll inte på att repetera övningar så som andra tränare brukar göra utan han byggde på övningarna så de blev mer och mer avancerade. Riktigt kul! Vi fick bland annat hänga i TRX linorna och cykla i luften eller ta upp bena så att knäna nuddade armbågarna. Åh vad kul det var; tufft men roligt!

Jag var tvungen att ta ett litet kort!

TRX idag!

Jag var rätt seg på kvällen när jag kom hem och man var rätt hungrig. Bra att jag kom lagom till middagen så man kunde få lite extra energi efter passet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar