torsdag 2 januari 2014

Middag på Cactus och sedan Tammys

Jag låg och solade under dagen och bara tog det lugnt. Resten utav gänget var iväg och kollade på vattenfall, åkte linbanan osv. Vi stack iväg till Cactus vilket är en restaurang mamma och pappa har hittat och där Fredrik och jag inte har varit. Den var jättelokal men hur bra mat som helst. Vi åt som bara den. Jag fick för mig att jag var super bra på att äta chili och tog i två stycken i munnen... Det skulle jag inte ha gjort. Tårarna började rinna ner för ansiktet och tungan var het som om den brann. Jag hoppades på att detta skulle försvinna när maten kom så jag kunde få tilllbaka mina smaklökar på en någorlunda bra nivå.

Jag, mamma och Fredrik

Resten utav gänget kom till restaurangen efter ett tag och vi alla var samlade igen. De hade haft det jättetrevligt men tyvärr så hade en apa satt sig på deras backspegel så den hade gått sönder. Den numera hängde rätt ner och dinglade längs bilen. Tur att en försäkring ingår för hyrbilen!

Jag och pappa

Det blev en jättemysig middag som avslutades på Tammys där vi tog några öl. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar