söndag 19 januari 2014

Tennis, Bulldog och Fat Boys

Pappa och jag stack till Verve Suites vid elvatiden för att spela tennis med killarna. Det var inga där då så vi satte igång och spelade. Det är verkligen jättekul att spela tennis, någonting jag saknar faktiskt när jag bor som jag gör. I Europa har man ju inte samma lyx med tennisbanor, pool och gym i alla lägenhetshus utan att komma tillbaka till KL blir rena lyxen. Pappa och jag spelade en dryg timma och sedan kom Kevin ner och vi slog några bollar.

Tennisbanan och pappa

Nästa moment var badminton. Jag kan väl inte direkt säga att detta är den sporten jag är bäst på, men det var kul. Man får ju i alla fall göra sitt bästa. Efter badminton blev det squash och efter tre timmar av bara sport så var det dags att dra sig hemåt mot en dusch. Wow, man kände allt i benen och i armarna att man hade tränat till 110%.


Vi stack iväg bort mot Plaza Damas där vi åt på en restaurang som heter Bulldog. En ny restaurang de har hittat där man kan äta griskött - rena lyxen i KL. Jag tog in en svampsoppa som var hur god som helst, som vanligt.

Pappa, jag och Fredrik

På kvällen blev det Fat Boys där man väljer själv hur man vill ha sin hamburgare. Riktigt kul faktiskt. Man satt där och pusslade ihop den ultimata hamburgaren som man själv ville ha. Jag tog en med en massa svamp på och guacamole. Mums!

Pappa och Fredrik

Efter middagen stack jag till Verve Suites där killarna hade ordnat en barbecue-fest. Det var roligt att komma dit en snabbis och träffa lite folk. Vi gick sedan ner till killarnas lägenhet och kollade på en film: The Wall Street Wolf eller någonting hette den. Lite rolig film men vi hann bara se klart halva. Det blev en toppendag! Man kommer nog känna av träningen imorgon då jag ska ha en personlig tränare kl 11, shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar