onsdag 22 januari 2014

Lunch på Ben's!

Idag efter träningen var det dags för lunch på Ben's med ett massa gott folk. Det var jättetrevligt och kul att träffa en sista gång innan man åker igen.

En jättegod kaffe

Marjolein, Jeanette, jag och Kim

Efter lunchen stack mamma och jag till immigration för att hämta mitt pass. Det var ju lite brådska nu eftersom vi flyger imorgon. Vi fick vänta en dryg timme men det var inga problem för jag somnade som en liten bebis där. När jag vaknade var mamma och jag dem enda kvar då vi väntade på att någon skulle komma och lämna in passet. Jag fick det tillslut och det var skönt! Nu kan jag åka hem imorgon utan några problem.

Efter middagen stack jag hem till Kevin och Nils för att träffa dem en sista gång innan jag åker tillbaka. Det var jättetrevligt och det blev mycket snack och skratt. Jag kom väl hem nästan vid fyra så det tyder på att man hade det jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar