måndag 20 januari 2014

Träff med Gustavo!

Jag var allt lite seg imorse när jag tog mig upp men till gymmet kom jag klockan elva prick. Idag gjorde jag bara massa tester för att se hur stark jag är och hur min kondition är. Jag fick ett betyg som var 17/24 vilket var kul eftersom hon sa att de flesta får 11-12/24 första gången de gör detta provet. Kändes som om jag fick en rätt bra start på gymmet!

På kvällen blev det middag med Gustavo, Kim, Maria och Priyanka. Det var riktigt kul att träffa Gustavo igen, honom har jag inte sett på över 1,5 år nu så man hade hur mycket som helst att snacka om. Vi skrattade gott för det tog oss en timma att beställa in maten på restaurangen för att vi snackade så mycket allihopa och inte hann kolla i menyn. Middagen blev jättelyckad!

Priyanka, Kim, jag och Gustavo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar