tisdag 21 januari 2014

Träning och Souled Out!

Imorse stack jag till gymmet och idag var det dags att bara träna benen. Det var hur jobbigt som helst då jag var jättetrött i musklerna ifrån igår och förrgår. Det gick bra i alla fall och jag klarade av alla övningar.

Motionen hem efter träningen

På kvällen firade vi min födelsedag då jag kommer vara ensam på min 'riktiga' födelsedag i februari. Vi åt på Souled Out där jag tog en Caesar Sallad och en spenat dipp, så gott! Mitt som det var kom det in massa från personalen som sjung för mig och jag fick ha på mig en form av en vikinghatt. Lite kul! Pappa skrattade så han nästan grät, man såg ju för rolig ut!

Fredrik, jag och pappa

Hela familjen när de kom och sjung för mig

Jag med den roliga hatten

Min lilla kaka

Det blev en jättebra middag och jag fick jättefina presenter. En klocka och två Thomas Sabo berlocker. En jättefin berlock från Fredrik med tre hjärtan, ett i silver, ett i guld och ett i rosé guld. Så fint! Jag fick en liten dalahäst från mamma och pappa också, super gullig! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar