onsdag 15 januari 2014

Shopping dag och tjejkväll!

Jag stack in vid tolvtiden til Sungei Wang för att möta upp mamma där. Vi skulle ha en tjejdag med en massa shopping och massa annat kul. Jag hittade faktiskt en hel del saker; jeans, tröjor, klänningar, strumpbyxor, osv. Kanonfynd och en jätterolig dag. Vi stannade till på Pavillion också för att äta lunch i deras supergoda food court. Det är hur billigt som helst och standarden på maten är exceptionell. Så gott! Denna rekommenderar jag alltid till folk.


På kvällen kom Gunilla hem till oss på middag och då blev det skumpa. Fint ska det vara! Det blev jättegod middag och mycket snack.

Min fina mamma

Jag

Efter middagen stack jag hem till Kim där vi samlades några tjejer för att snacka hur mycket som helst. Det blev jättemycket prat men sedan vid ett-tiden stack jag hem tillsammans med Fredrik. Kul att träffa alla igen!

Kim, Priyanka, Bea och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar