fredag 3 januari 2014

Red Tomato och Reggae Bar

Gissa vad jag gjorde idag...? Jo det vanliga, solade, slappade, tog det lugnt, plus jag gick på massage i dag på Alun Alun. Det var precis det jag behövde och det var bara så skönt. Jag somnade nästan direkt utav den stillsamma musiken och lugna atmosfären. Hon som masserade mig var jättebra också vilket var toppen.

När jag kom hem så kom gänget tillbaka från deras dagstur där de hade sätt Mangroveträsket osv. De hade också haft det jätteroligt.

Jennifer och Kevin

De hade redan ätit så när de kom hem så stack jag upp och duschade medan de andra gjorde sig iordning för att gå på middag. Det blev bara en familjemiddag idag, de andra skulle hänga på när vi gick vidare.

Fredrik och Kalle

Familjen gick till Red Tomato där personalen kände igen oss. Det är detta som är så roligt med att komma tillbaka till Langkawi för man blir välkomnad med goda kramar och bara värme. Vi hade en jättemysig middag här. Fredrik och jag fortsatte sedan till den nya Reggea baren som nu ligger där Lighthouse låg förut. Denna reggea bar är lite finare och lite mindre än den förra, men fortfarande nästan lika bra atmosfär som innan. Vi hade det jättetrevligt! Hälften utav oss åkte hem när baren stängde medan andra halvan stannade kvar och gick vidare. Det blev en kanonkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar