söndag 5 januari 2014

10 år sedan vi landade i Malaysia!

Idag var det då 10 år sedan vi landade i Malaysia och varför inte fira det också? Jag spenderade hela dagen vid poolen och bara njöt.

Jobbigt man har det här... not!

Innan vi stack ut på middagen som var på Casa del Mar, så tog vi en fördrink hemma med lite goda tilltugg. Vi satt och snackade en lång stund och kollade ut när solen gick ner. Det blev en himla massa "tänk" och "tänk om" snack vilket var lite roligt. Tänk att vi har bott här i 10 år. Tänk att vi har ett sommarställe på Langkawi. Tänk om vi inte hade flyttat till Malaysia.

Mamma, jag och pappa

Taxin kom och hämtade oss och släppte av oss på restaurangen. Vi åt en otroligt god middag. Pappa och jag tog en stek som var helt fantastisk! Den smälte nästan i munnen.

Hela familjen!

Den goda förrätten

Maten och restaurangen var suverän och alla var jättenöjda med deras val med mat. Mums! När vi kom hem igen blev det dopp i poolen och champagne serverades. Det var jättemysigt att bada i en pool i tropikerna med min underbara familj och fira vårt 10-års jubileum här i Malaysia. Kul att jag också var här under dessa dagarna och inte i London eller någon annan stans. Undra vart alla befinner sig om 10 år?

Fredrik, pappa och jag

Min fina mamma

Alla somnade gott efter champagnen tror jag allt. Det blev en jätterolig dag och jag kan inte tänka mig ett bättre ställe eller en bättre familj att fira denna dag med. Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar