måndag 6 januari 2014

Slappande vid poolen och träff med Linus!

Idag stack pappa och jag iväg till Kuah på en liten dagsutflykt. Mysigt att bara sticka iväg med honom en snabbis. Jag hade sett ett par snygga skor när Jennifer och jag var på Langkawi Fair som jag ångrade att jag inte köpte, så vi stack tillbaka dit nu för att köpa dem. Det blev två par skor som kostade tillsammans hela 96 rm, dvs knappt 200 kr. Ena paret kostade bara 31 rm, 60 kr. Helt galet billigt!

Fina pappa

Jag ligger som en död sill och solar

Vi stannade till på en Yacht Club och tog varsin kaffe. Mys!

Jag

Pappa

Efter middagen på Sun Cafe stack jag och Fredrik och träffade Linus som jag inte har sett på hur länge sedan som helst. Det var verkligen kul att snacka lite med honom igen. Han hade med sig en kompis, Milly som också var jättetrevlig. Vi snackade som tusan men stack hem innan tolv så vi fick en ordentlig sömn.

Jag och Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar