fredag 17 januari 2014

Imorse började mamma och jag dagen med att organisera alla våra nagellack - hennes OPI och mina soft-gel nagellack. Det var riktigt kul och vi målade färgerna på plastnaglar så man ska enklare kunna se vilket färg man vill måla och vilka man har.

Nagellacken

Vid fem stack jag iväg för att handla mat inför middagen som jag hade lovat att laga. Jag lovade detta innan jag visste att jag skulle laga för ett halvt dagis. Fredrik hade bjudit in fem kompisar, plus att Kim skulle komma, plus att mamma och pappa skulle äta såklart. Omg! Jag fick steka bacon i flera omgångar och fixa. Det gick riktigt bra men det var nog också pga att jag hade ett glas vin i handen. Kanon!

Matlagning

Vid sjutiden kom Kim hem till oss och sedan Priyanka lite senare. Fredrik hade förfest hemma hos oss och vi var med där ett tag. Det är roligt nu när de är äldre för åldersskillnaden mellan oss blir ju på något sätt mindre och man kan snacka om allt möjligt. Det var riktigt roligt!

Kim, Priyanka och jag

Vi drog sedan ut till the Butter Factory inne i stan och hade det jätteroligt! Jag kom hem rätt tidigt men vi hade det super. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar