lördag 11 januari 2014

Estilo och mycket mer!

Idag slappade jag och kollade film hemma. Jag var rätt trött efter utgången igår och mådde inte så där jättebra eftersom det kanske inte var någon bra ide att blanda alkohol med gulafebern sprutan... Det lärde jag mig ju nu i efterhand i alla fall. Jag tog det försiktigt med maten men till middagen kände jag mig bra och vi stack ut till en restaurang som heter Estilo som ligger i Publika. Det var jättetrevligt och jättegod mat. Claudia var med också vilket var mysigt. Mamma beställde in massa olika tapas och det var hur gott som helst. Tänk om några veckor sitter jag själv i Madrid och äter tapas på något mysigt torg någonstans! Ofattbart!

Fredrik och jag

Efter lite snack på balkongen så stack pappa och jag till Backyard. Detta är pappas favoritställe och snäll dotter som jag är, ställde jag upp och hängde med honom. Det var mysigt med efter han fick sin öl ville chauffören hem igen och så blev det.

Live band på Backyard

Vi la oss vid ett så det blev inte allt för sent då vi ska upp imorgon och spela tennis. Det kommer bli en tuff match hoppas jag! Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar