lördag 18 januari 2014

Chinatown!

Imorse stack mamma, jag och pappa in till Chinatown för att fixa lite saker. Man åker nästan aldrig dit om man inte har gäster eller om man måste ha någonting speciellt därifrån. Det finns dock en jättegod kinesisk restaurang som heter Old China Cafe, dit vill jag alltid gå. Vi gick runt ett tag och shit vad mycket folk det var! Man får hålla i handväskan.

Petaling Street

Chinatown

Mamma och pappa

Det blev en lunch på Old China Cafe och vi beställde in grymt god mat. Vi alla var mätta och nöjda när vi gick därifrån. 

Jag och pappa

På kvällen skulle mamma och pappa iväg till deras matlagningsgrupp och Fredrik var hemma hos Claudia så jag blev ensam hemma. Det var rätt skönt med en lugn kväll hemma då jag värmde pastan från igår och kollade på denna nya Disney filmen: Frozen. Det var söt var den och lite rolig. Musiken var faktiskt rätt bra. Om man inte har någonting bättre för sig och vill titta på en lättsam och söt film så är denna perfekt. Detta blev hur jag tillbringade min kväll!

Frozen filmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar