tisdag 16 december 2014

Lunch med mamma!

Jag ringde upp mamma idag under lunchen då jag inte hade några planer. Jag kände att man får ju passa på nu innan jag sticker tillbaka till London att umgås lite extra med föräldrarna. Pappa är ju redan i Sverige så det blev till att ha lunch med mamma idag. :-) Jag träffade henne på ett ställe i Bangsar och vi gick tillsammans till restaurangen. Det blev ett franskt ställe som heter Rendez-Vous som ligger på en tvärgata. Mycket bra mat men det tog otroligt lång tid innan vi fick in den.


Om bara några dagar åker vi till Sverige. Det känns jättekonstigt att min praktik här nästan är slut och nya äventyr väntar någon annan stans. Det är verkligen en bitterljuv stund då jag vill gärna ha velat stanna och jobba, men jag vet att det kommer bli hur roligt som helst att träffa alla i London igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar