söndag 21 december 2014

Tjejmiddag!

Idag vaknade jag klockan åtta vilket var helt otroligt skönt. Det betyder att jag sov hela elva timmar under natten - när gör man detta normalt??! Underbart! Det var en fantastisk soluppgång imorse när vi vaknade, himlen var helt rosa/orange och det var frost ute överallt. Så mysigt.

Mamma och pappa skulle iväg till Rörtången idag för att gå på ett julbord tillsammans med några kompisar så det blev bara jag och Fredrik hemma under dagen. Mysigt det med. Elliot, Fredriks kompis, kom över till oss en stund över dagen vilket var kul det med. Han ska eventuellt komma till Malaysia och hälsa på oss. Alltid roligt när vänner ifrån Sverige kommer ner. Mamma hade med sig lite tillbehör till vår hyrbil från Malaysia som de satte på innan de bar sig iväg. Nu har vi även en lite Rudolf-bil här i Sverige. Kull!

Under dagen tog jag det lugnt och vid fyratiden så hämtade jag Erika och vi åkte och handlade. Vi gick också en lång promenad där vi pratade ihop oss om allt vi har gjort och varit med om under hösten. Det var verkligen non-stop talking och jag älskar det! Det är alltid lika roligt att ses igen efter ett långt tag.

På kvällen så var det middag hos Erika där Elina och Moa kom också. Det var riktigt kul! Det blev en jättegod soppa gjord på päron och fänkål serverad tillsammans med en god ostbricka. Det blev otroligt mycket snack under kvällen och mycket skratt - precis som det ska vara. Åh vad kul det är att träffa tjejerna igen! 

Vid klockan elva var jag hur trött som helst och fick dra mig hemåt. Jag var dock riktigt nöjd att jag höll mig uppe så länge, skönt för då kommer man in i tiden snabbare. :-) Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar