torsdag 11 juni 2015

Ont i hela kroppen!

Idag har det varit fullt upp som vanligt men har bara varit på kontoret idag, aka vår lägenhet. Idag var vi bara tre som var där vilket var skönt då de andra dagarna har vi suttit sex personer runt ett middagsbord - lite galet! Jag fick otroligt mycket gjort idag vilket känns skönt då det snart är helg och då kommer jag istället kunna njuta av den och härliga Ibiza. Det var inte lika varmt idag som det var igår vilket var underbart då man faktiskt kunde sitta ute. Att ha ett möte ute i värmen är verkligen inte dumt alls - vi satt där ute i 40 minuter och diskuterade planerna inför lanseringen. Spännande! Imorgon ska jag också pitcha appen till en stor investerare här på ön så det ska bli kul - önska mig lycka till!!

Här sitter vi i vardagsrummet och terrassen är utanför

Klockan 20:30 hade vi bokat in Core-Ass Attack och den var inte lätt... Helt galet var passet. Svettet bara rann inom de första 10 minuterna och inte bara på mig utan på alla andra som var med under passet. Det till och med droppade från pannan från instruktören vilket betyder att passet var riktigt jobbigt. Någonting som känns otroligt skönt är att jag har kommit in i så fantastiskt bra rutiner här när det gäller mat, sömntid, träning och bara i allmänhet att må bra. Att ha kollegor som faktiskt bryr sig riktigt mycket om vad man äter och att det är viktigt att träna har gjort en otrolig skillnad bara under dessa få dagar. Klart jag inte tackar nej när alla andra ska gå och träna, eller lagar en gräddig pasta hemma när alla andra går på en salladsbar - jag har naturligt sätt hamnat i dessa rutiner. Underbart och jag älskar det! Imorgon ska jag träffa Malin vilket ska bli jätteroligt så det blir till att få tillräckligt med sömn i natt då det inte lär bli så där jättemycket imorgon när vi ska gå ut i San Antonio och visa vad vi går för. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar