fredag 15 november 2013

Movember event nummer 2!

Idag så stack jag ifrån Cicci och direkt till skolan för vi hade en event där - Movember Olympics. Vi kommer ha en event varje fredag nu för att samla ihop pengar för Movember och hela samlingen. Än så länge har vi tjänat mer än 2000 kr vilket är ju jättekul! Det kom flera under dagen vilket var roligt och även vi fick pröva på de olika grenarna, bland annat sumobrottningen...

Samantha och Nur

Sophie och jag

Det blev en jätterolig dag och alla fick sig massor utav goda skratt. Efter eventet stack jag med Alexandra till Leicester Square där vi gick på bio med en annan tjej och såg "Ender's Game". Kanske ingen film som jag skulle ha valt men det var helt okej. Jag lyckades som vanligt somna till någon gång men hängde med relativt bra i filmen ändå. Jag skulle nog inte rekommendera den men det är alltid kul att gå på bio!

Ender's Game

Nu kom jag precis hem och ska sova. Ha det så bra och hoppas ni alla fick en jättebra fredag! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar