fredag 1 november 2013

Första november!!

Det känns helt galet att det redan är första november!! Det känns som om året precis började och nu är det jul nästa månad. Helt galet! Jag har bara några veckor kvar i London vilket känns väldigt konstigt! Jag vill verkligen inte lämna denna stad. Klart, det ska bli hur roligt som helst att upptäcka Madrid och att jobba, men jag kommer klart att sakna mina kompisar och staden här!

Man märker att hösten är här!

Sandra stack imorse till Heathrow och lämnade oss. Cicci vaknade vid tiotiden och stack också iväg till skolan. Jag började klockan fyra vilket var bra för jag var rätt trött och behövde all sömn jag kunde få. På kvällen stack jag hem till Norma och Fredde på middag. Det blev musslor i vitlök och vitvinsås - så himla gott. Jag har aldrig riktigt gett musslor en chans men nu efteråt så kan jag verkligen säga att muumms så gott det är! Kommer lugnt äta detta igen. Jag var hemma runt klockan halvtolv så det var skönt. Imorgon blir det upp tidigt då jag ska äta frukost med Alexandra och Jasmin, skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar