fredag 22 november 2013

Movember event nummer 3!

Idag hade vi våran tredje och näst sista event för Movember, det var en föreläsning om vad Movember är osv. Det var faktiskt väldigt intressant att höra om vad de jobbar med och vad som driver denna organisation. Jag tycker ju alltid det är intressant om att höra hur folk arbetar i olika sektorer och miljöer. Som en välgörenhetsorganisation som denna så jobbar de ju på ett annat sätt - någonting som är roligt för att bredda ens perspektiv. Vi, ISB gruppen, var där innan allt började och såg till att allt var på plats - catering, stolar, datorn, dekorationer, osv. Det såg faktiskt riktigt bra ut i slutendan!

Jag och min nya roommate i Spanien, Paige! 

Drinkarna och snacks

Klockan halv sju började presentationen och det var faktiskt ganska många personer som kom. Det är ju som sagt en fredag kväll så man kan ju inte förutsätta att det skulle vara fullsatt i lokalen, men vi blev faktiskt positivt överraskade.

Toby pratar om Movember

Mer Movember-talk

Efter presentationen gick jag, Nur, Charlotte, Nisirine och Charlottes killkompis till Getti där vi åt middag. Det kändes bra att få lite mat i magen efter hela dagen. Vi hade det jättetrevligt och det slutade med att vi gick vidare till Coco Momo, en pub precis bredvid restaurangen.

Min jättegoda Carbonara

Det blev en jättelyckad kväll med mycket skratt! När jag kom hem så märkte jag att det bara är 20 dagar kvar tills mamma och pappa kommer till London. Det ska verkligen bli så roligt! Åh, jag längtar till 150%!

Mina fina föräldrar!

Nu ska jag sova, hoppas ni har fått en jättebra fredag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar