torsdag 7 november 2013

Tuff start, lugnt slut!

Dagen började med tidig uppstigning då jag passade på att plugga lite extra innan tentan jag hade på morgonen. Jag kände mig ändå helt okej innan tentan men när jag satt på plats och gjorde tentan så kände jag mig inte alls lika säker. Den var jätteklurig! Jag kände mig ändå helt okej efteråt, men den var inte alls lika enkel som jag trodde den skulle varit. Dagen började kanske inte på den bästa noten... Efter detta hade jag en massa lektioner och sedan på kvällen blev det mys hemma hos mig. Jag gjorde god pasta för det tyckte jag att jag förtjänade efter allt plugg osv. Det blev en bra film till detta: perfekt! Ibland behöver man bara koppla av också, det går inte att ligga i och plugga hela tiden utan man måste ta en paus ibland och inte göra någonting. Nu ska jag sova här precis, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar