lördag 9 november 2013

Plugg sedan middag på Cafe España i Soho

Jag stack direkt till skolan imorse när jag vaknade för att plugga. Jag föredrar att sitta där för då gör man faktiskt någon nytta. Om jag sitter hemma så vet jag att jag inte kommer alls vara lika produktiv som jag skulle varit i skolan, så det är lika bra att sticka dit även fast det är lite nörd-varning-a-la-extrem men hellre det än att ligga efter och vara stressad... Cicci kom efter någon timma och satte sig med mig också, lite kul att vi pluggade med varandra, det har ju inte hänt sedan tian i Malaysia. Det är ibland bara roligt att vara två, att man är där med någon - man behöver inte ens prata utan det är barn kul att ha varandra där så man kan ta små pauser tillsammans.

Vid halvåtta stack Cicci och jag till Soho där vi skulle träffa Angelina och några andra på middag på en spansk restaurang som heter Cafe España. Det blev middag på en spansk tapasrestaurang som var jättegod. Man skrattar gott när man är i Soho för om det inte ligger en gayklubb på ena sidan så ligger det en sexaffär på en annan, det är verkligen ett speciellt område men jättefräckt att se!

Hela gänget!

Vi stack hem efter middagen medan de andra gick vidare ut på klubb. Regent Street och Piccadilly har blivit så himla fint nu med julpyntningen och man får verkligen en mysig känsla.


Väl hemma satte vi på Dirty Dancing och kollade på den. Detta är ju en klassiker som aldrig blir dålig och slutet är ju ett utav de bästa: "Nobody puts Baby in a corner!" Love it! Nu ska vi sova i alla fall, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar