fredag 29 november 2013

Sista Movember eventet: Gala party och sedan Sketch

Idag var sista eventet för Movember vilket jag tror att hela ISB tyckte var rättså skönt. Det har varit en lång månad med många events och mycket att göra för de som organiserade eventen. Paige och jag var där och fixade med allt med sedan stack vi upp till ett datarum för att jobba lite mer på vår marknadsföringsvideo - det känns som om detta projekt aldrig tar slut. Vi kom sedan ner när eventet var färdigt för att hjälpa till att ta ner allt och plocka iordning allting.

Jag med Movember-mustachen 

Paige

Nur

Jag och Paige

Efter eventet räckande vi snabbt ut att detta är den sista fredagen som Paige och jag kan gå ut, eller speciellt jag eftersom mamma och pappa kommer snart. Så då bestämde vi oss för att gå ut. Först var tanken att vi skulle gå till Maddox där massa utav våra andra kompisar var men när vi väl kom dit så var det fullt och ingen släpptes in om man inte hade egna bord... Lite surt men vi drog vidare till Sketch - en jättefräck bar precis bredvid. Dörrvakten var hur skön som helst vilket var kul, det var absolut inga problem att gå in här nej - här var de hur snälla som helst.

Charlotte och Nur

Jag

Baren

Charlotte, Paige och Nur

Vi hade verkligen en toppenkväll vilket var mysigt. Vi delade på en taxi sedan när vi åkte hem och la oss ändå i en rimlig tid för att kunna vara pigga imorgon. Det blev verkligen en jättebra kväll och vi hade det hur roligt som helst. Dessa tjejkvällar är ju så roliga och man har det hur bra som helst. Dessa tjejer är för goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar