torsdag 21 november 2013

Tutoring och matlagning för resten utav veckan!

Efter massa ombokningar hit och dit så stack jag äntligen iväg till jobbet igen. Idag gjorde jag två timmar vilket gick jättebra. Skönt att ha en lite längre undervisning än att åka fram och tillbaka flera gånger. När jag kom fram till Northfields så var det en jättevacker solnedgång, försökte fånga den på bild men det gick väl sådär...

Northfields
Jag stack hem direkt efter de två timmarna hade gått och gick direkt in på Tesco vid Baker Street. Jag köpte lite matsaker inför veckan. Idag skulle jag göra en pastasås satts som jag bara kan värma upp de nästa dagarna. Den hade mina favoritsaker i: Spenat, svamp, bacon, lök och vin! R ätt nyttig rätt faktiskt för jag hade ingen grädde i och väldigt lite smör - stekte mest i lite olja. Jag skrattade gott för det såg verkligen ut som en typisk "Anna rätt" när man såg hur det såg ut!

Vart är baconen och löken?

Nu börjar det likna någonting...

Den färdiga pasta-såsen!

Jag kokade lite pasta till det och åt glatt medan jag kollade på ett avsnitt utav The Vampire Diaries! Det blev ett kanonslut på dagen och jag ser verkligen fram emot att äta denna rätt dessa kommande dagrarna! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar