fredag 5 april 2013

Alla mina titlar på mina inlägg har ordet "plugg" i dem nu det sistone! #nörd

Klockan nio ringde mitt alarm och en lång dag väntade med bara massa "roligt" plugg. Det känns skönt att jag ändå har soppas mycket tid kvar, det är faktiskt fredag och jag gör klart saker som ska vara inlämnade på tisdag, torsdag och fredag - detta kommer vara en fördel nästa vecka! Jag åt snabbt frukost och sedan kilade jag iväg till biblioteket.

En liten Anna bild sådär på morgonen

Mina 'must-haves' på morgonen, ialla fall mitt kaffe!!

Vid ettiden stack jag och en annan Malin (Malin Hörngren) till ett nytt ställe som jag aldrig har varit på innan, tydligen en jättekänd kedja: Vapiano. Hur god mat som helst! De lagar egen färsk pasta och de gör maten framför en när man står och väntar. Jag beställde en carbonara linguini och den blev helt fantastiskt god, mums! Hit kommer jag vekrligen komma tillbaka. Vi hade det jättetrevligt och klockan gick snabbt, snart var jag tillbaka i bibblan igen.

Här lagar kocken min mat

Jag gick hem från bibblan vid sjutiden och jobbade stenhårt hemma med. Nu har jag precis skickat in mitt tal och min presentation till Gustavo som ska läsa igenom den snabbt - tusen tack för det! Det är verkligen en lättnad att bara ha den gjord, även om den kanske inte är 100% grammatiskt rätt, så är det ändå skönt. Jag lagade lite kyckling med kurrysås fast jag åt det med lite sallad bara idag, det funkar lika bra och ska försöka äta lite mindre kolhydrater nu.

2 kommentarer:

  1. Tips: nästa gång du käkar på Vapiano, testa deras Rucola Ravioli. D Ö R vad god den är!

    SvaraRadera
  2. Absolut - det måste jag pröva. :D Tack!

    SvaraRadera