onsdag 10 april 2013

Mitten utav veckan!

Jag satt ganska mycket i biblioteket idag eftersom mitt Understanding Business Data prov är imorgon. Mitt i plugget så fick jag ett sms från Malin där hon skickade en bild som gjorde en riktigt pepp!

Biljetterna till matchen på söndag!

Jag stannade i bibblan ett litet tag till sedan var det dags att sticka till Norma och Fredde. Där åt jag god middag men var hemma rätt bra itid så jag kunde få lite sömn inför morgondagen. När jag gick hem så regnade det vilket inte alls var så roligt, men när jag nästan var hemma så gick en man med en hund förbi och log mot mig och bara sa: "Awful weather, isn't it?" Bara en sådan liten kommentar gör att man blir glad. Vi gick bara förbi varandra men att säga något sånt, eller 'Hej' i en hiss, eller hålla en dörr öppen är gester som verkligen gör en på lite gladare humör - detta tycker jag londonborna är riktigt bra på. Nu ska jag kila ner i sängen och sova. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar