tisdag 16 april 2013

En vanlig tisdag

Skolan gick bra idag vilket var skönt. Det är redan tisdag idag vilket känns otroligt skönt efter förra veckan som gick i snigelfart. Jag har hållit på att hålla kontakt med kvinnan som äger lägenheten jag ska hyra till sommaren i Spanien och nu är det spikat. Både flygresan, jobbet och boendet är nu fixat vilket känns så skönt och verkligen roligt!

Jag fick också levererat idag två tröjor som jag beställde på internet förra veckan. Det var rea och jag kan ha barnstorlekarna så det är perfekt! Är hur nöjd som helst med mina två köp och de passade helt utmärkt - dessa tröjor kommer verkligen komma till användning till sommaren!

Nya kläder till garderoben!

Jag stack till Norma och Fred vid femtiden och åt middag där. Det var lika trevligt som vanligt! Skönt också att Norma var på fötterna igen efter sin skidskada. Nu gick hon runt huset med nästan inga problem, så glad för hennes skull. Vi bestämde att jag ska laga middag för henne på lördag då killarna inte är hemma, vi ska ha en liten 'girls night in' - mysigt. Hon har verkligen blivit som en liten extra mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar