onsdag 3 april 2013

Plugg och sedan utekväll

Jag vaknade i tid idag och drog mig till bibloteket på skolan, det är det enda sättet att verkligen få arbete gjort. Om man sitter hemma så finns det massor av saker som kan distrahera en och det måste jag undvika idag. Jag satt i bibblan ett bra tag men framåt fyra drog jag hem igen. Malin kom förbi en stund efter sitt jobb, det var hennes tredje dag idag och hon verkar trivas bra. Jag måste komma förbi och hälsa på henne på Starbucks vid Baker Street - när jag var där i måndags så var hon på rast så jag missade henne precis.

Vid sjutiden stack jag till Nur där hon och Eariney väntade in mig. Ikväll drog vi till en ny klubb som jag aldrig har varit på innan som heter: Zoo Bar. Den låg precis på Leicester Square så det var roligt att få gå ut där också.

Hemma hos Nur

Det blev verkligen en jätterolig kväll med massa galna bilder och goda skratt. Angelina träffade vi på Ladbroke Grove stationen och vi åkte tillsammans till Leicester Square, alltid lika roligt att träffa denna glada tjej!

Jag och Eariney

Jag och Eariney

Jag kom inte hem allt för sent så det var skönt. Imorgon blir det lite mer spanska arbete - skönt när man har börjat och känner att man har kommit någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar