onsdag 17 april 2013

Movie time!

För en kurs som jag läser, Media Technology, så måste vi spela in en slags film på 5 minuter. Våran grupp valde att göra en musikvideo på Christina Aguileras låt "The Voice Within", Malin fick chansen att göra sin debut i artist karriären och spela Chrsitina Aguilera. Det blev jättebra och gick väldigt snabbt! Skönt att få det fixat, nu ska vi bara se till att klippa ihop filmen.

Fina Malin

Efter inspelningen så gjorde jag lite Stir-fried noodles. Det blev jättegott faktiskt och Malin tyckte också det var bra, roligt att pröva någonting nytt. 


Jag stack iväg för att undervisa och det gick bra. Jag drog mig sedan till Malin där jag skulle sova inatt för vi skulle ha en "Fatty Wednesday" kväll, med en massa god mat och vin. Malin stod redo i köken när jag kom och det luktade helt otroligt gott - roligt att få vara den som tittar på när någon annan lagar mat!

Malin i köket

Jag höll koll på vinet!

Middagen!

Det blev tillslut en potatis sallad med svamp och basilika serverat tillsammans med ett kycklinglår som har varit i ugnen. Det blev hur gott som helst! Tack Malin för en kanon kväll! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar